Farmec a descoperit „Secretul frumusetii romancelor” si a castigat premiul pentru cea mai eficienta promotie la Premiile Piata

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a castigat premiul pentru cea mai eficienta promotie a anului 2016.

Distinctia a fost acordata pentru “Secretul frumusetii romancelor”, o promotie ampla, conceputa pentru noua gama de produse cosmetice Gerovital Plant.

Performanta companiei Farmec a fost anuntata in cadrul Premiilor Piata, competitie anuala a industriei bunurilor de larg consum, fiind recunoscuta pe baza voturilor incrucisate: retailerii (marile retele comerciale si comerciantii independenti) au votat pentru candidaturile depuse de catre producatori si distribuitori, iar acestia au votat candidaturile retailerilor. Categoria la care compania clujeana a fost desemnata castigatoare s-a numarat printre primele trei cele mai competitive, insumand cei mai multi participanti.

Promotia “Secretul frumusetii romancelor” a avut loc in 4 etape, in perioada 1 martie – 25 mai si s-a desfasurat atat in hypermarketuri, cat si in comertul traditional, insumand peste 1000 de locatii. Clientii care au cumparat produse Gerovital Plant, dar si cei care s-au fotografiat cu Floarea de Mac, simbolul noii game, au fost rasplatiti cu premii constand in cosmetice create de compania clujeana, precum si cu alte cadouri. Si cumparatorii care nu au ales produsele companiei au primit cadouri constand in minikit-uri Gerovital Plant.

“Premiul oferit de revista Piata ne onoreaza si ne incanta. Aceasta distinctie reprezinta recunoasterea faptului ca Gerovital inseamna excelenta romaneasca in cosmetica atat din punct de vedere al calitatii produselor, cat si al relatiei speciale pe care o avem cu consumatorii si partenerii de business, aceasta fiind construite in timp, prin astfel de promotii creative si generoase. Brandul Gerovital s-a inspirat intotdeauna din frumusetea romancelor, asa ca prin aceasta promotie am dorit sa le surprindem si, totodata, sa le aratam aprecierea noastra si multumirea pentru fidelitatea lor. De asemenea, prin promotia Secretul frumusetii romancelor, am reusit sa aducem in atentia iubitoarelor brandului noua gama Gerovital Plant, lansata in aceasta primavara si care se bucura de un real succes. Aceasta popularitate se datoreaza faptului ca specialistii Gerovital imbina de aproape 50 de ani traditia si inovatia, creand produsele cosmetice aflate pe primul loc in topul preferintelor romancelor”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing, Farmec.

Gerovital Plant 2016 cuprinde 14 produse cosmetice, ce au la baza uleiul ecocertificat din Flori de Mac, fiind prima gama din Romania care foloseste acest ingredient. Noua gama reuneste creme, produse de demachiere si produse de ingrijire a parului adaptate fiecarei varste. Gerovital este brandul numarul 1 in Romania, in categoria Ingrijirea fetei, conform datelor Nielsen, iar anul acesta o obtinut locul 1 in topul BrandRo “100 cele mai puternice branduri romanesti”.

Puteti cumpara online noua gamă de produse cosmetice Gerovital Plant dand click pe acest link.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


One Response to Farmec a descoperit „Secretul frumusetii romancelor” si a castigat premiul pentru cea mai eficienta promotie la Premiile Piata

  1. ghelbere elena spune:

    Premiul este castigat pe drept. Gerovital si Farmec au produse exceptionale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cheapest WebCam Girls
Inline
Inline