Farmec anunta cresterea vanzarilor pentru brandurile Nufar si Triumf si extinderea portofoliului de produse pentru curatenia locuintei

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, reconfirma trendul ascendent al vanzarilor pentru produsele cu traditie din portofoliu, de data aceasta la brandurile Nufar si Triumf. Astfel, de la rebranding-ul din octombrie 2017 si pana in martie 2018, aceste doua game au crescut din punct de vedere valoric cu 25%, respectiv volumic cu 23%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Procesul de rebranding a presupus integrarea de noi formulari eficiente si formate de ambalare inovatoare.

Pe segmentul de produse de curatenie a locuintei, Farmec este primul producator local care foloseste tehnologia de etichetare shrink sleeve. Acest tip de etichete permite consumatorilor sa identifice mai rapid principalele proprietati si beneficii ale produselor.

„Revitalizarea celor doua game consacrate pentru curatenia locuintei Nufar si Triumf, in urma procesului de rebranding din cea de-a doua jumatate a anului 2017, revalideaza intentia noastra de a dezvolta continuu brandurile din portofoliu. Suntem increzatori in evolutia ascendenta a brandurilor Nufar si Triumf si pe viitor, motiv pentru care continuam sa investim in modernizare si sa venim cu formule eficiente, ultra-active si cu noi forme de prezentare. Ne asumam cu dedicare si responsabilitate provocarea de a introduce noi tehnologii, dar si aceea de a tine mereu cont de tendintele de consum. Astfel, ca urmare a cresterii cererii de pe segmentul de produse dezinfectante, care a condus la o majorare a acestei piete in 2017 cu circa 9.9% fata de anul precedent, extindem prezenta brandului Nufar pe aceasta categorie cu un nou produs. Mai mult, specialistii nostri se afla in plin proces de dezvoltare a altor subgame si in cel mai scurt timp vom veni pe piata cu alte noutati pe segmentul de produse de curatenie pentru locuinte”, a declarat Razvan Alistar, PR Manager Farmec.

Cu 29 de sortimente pentru curatenia locuintei, portofoliul Nufar a fost extins cu un nou produs – Nufar Baie Omoara 99.9% bacterii. Acesta nu contine clor, iar formula sa performanta indeparteaza usor murdaria si petele de sapun de pe multiple suprafete si obiecte din baie, precum gresie, faianta, chiuvete, cabine de dus, cazi sau vase de toaleta. Datorita efectului sau antibacterian, noul produs asigura o igiena perfecta, lasand un parfum foarte placut.

De asemenea, in perioada urmatoare va fi extinsa si subgama Nufar Verde cu sortimente in noi formate de ambalare, dar care vor pastra formulele biodegradabile, fara coloranti si PH neutru, cat si ambalajul reciclabil, caracteristice liniei.

Anterior, in urma rebrandingului din luna octombrie a anului trecut, brandul Nufar a fost dezvoltat cu 7 produse – Nufar Lemn Parchet, Nufar Geamuri (disponibil in doua variante de parfumare), Nufar Crema Universala (trei variante de parfumare) si Nufar Ecrane.

Lider de piata pe segmentul de curatare a bucatariei (cu o cota volumica de 38,3%),* brandul Triumf include 15 produse eficiente. Acestea, cu exceptia detergentilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranta pentru copii.

Mai multe detalii despre produsele Nufar si Triumf gasiti aici.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu