Farmec dezvolta categoria de deodorante prin introducerea unei noi game fara clorhidrat de aluminiu, sub brandul Gerovital

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, continua sa ofere consumatorilor experiente fresh in aceasta vara, prin lansarea unei noi linii de deodorante sub brandul Gerovital.

Noua gama de antiperspirante Gerovital Plant nu contine clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protectie sanatoasa, dar eficienta.

“Gerovital, prezent in casele romanilor de 50 de ani, ramane cel mai puternic brand de pe piata locala prin capacitatea sa de a oferi o gama variata de produse, in trend cu ultimele preferinte ale consumatorilor romani si nu numai. Una dintre cele mai indragite linii este cu siguranta Gerovital Plant, al carei element definitoriu este componenta sa naturala. Lansarea unor produse antiperspirante fara clorhidrat de aluminiu a venit firesc, din dorinta de a oferi consumatorilor protectia de care au nevoie, 100% naturala”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Lansarea unor produse antiperspirante foarte eficiente, fara clorhidrat de aluminiu a reprezentat o provocare pentru echipele de dezvoltare si cercetare din cadrul Farmec, astfel incat procesul de dezvoltare a acestora a durat circa 18 luni.

Se estimeaza ca noua linie de produse va fi foarte bine primita de consumatori si va asigura companiei o crestere de minim 10% pe acest segment.

Linia de Deodorante Gerovital Plant este disponibila in patru sortimente: Fresh, Crazy, Fancy si Pure, toate cu note de parfum proaspete si delicate. Acestea catifeleaza pielea, asigura o protectie eficienta impotriva transpiratiei, dar si o senzatie de prospetime si energie de durata.

Ingredientul principal al noilor deodorante este Pudra naturala de Tapioca, cunoscuta si apreciata pentru capacitatile sale avansate de absorbtie a grasimilor, uleiurilor si a umiditatii la nivelul pielii. De asemenea, pentru crearea unor formulari 100% naturale au fost excluse Clorhidratul de Aluminium si alcoolul.

Antiperspirantele pot fi achizitionate in ambalaje de 150 ml si 40 ml, din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țara, precum si din cele 11 magazine Gerovital din tara.

Din categoria de produse fresh, pe baza de extracte naturale, lansate in aceasta vara de Farmec, face parte si noua gama de Geluri de dus Gerovital. Paleta variata de formulari include creme de dus si creme de corp sub dus, fiecare dintre ele cu efecte benefice asupra pielii.

Brandul Gerovital, care in acest an a marcat 50 de ani de la producerea in masa a primei creme Gerovital H3, este lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, cu o cota de piata valorica de 23.3%*, si unul dintre cele mai apreciate branduri romanesti.

Puteti comanda online noua gama de antiperspirante Gerovital Plant dand CLICK AICI.

* – “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul CARE pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cheapest WebCam Girls
Inline
Inline