Farmec prezinta primele rezultate ale campaniei „Unirea la Feminin”

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta primele rezultate ale campaniei de responsabilitate social-corporativa „Unirea la feminin”, prin care contribuie la ridicarea nivelului de solidaritate, empatie si coeziune in randul comunitatii de femei din Romania. Pana in acest moment al campaniei, au fost intreprinse trei actiuni de donatii, de pe urma carora au beneficiat 240 de romance, din cinci localitati din tara – Campia Turzii, Turda, Filiasi, Craiova si Iasi.

„In cadrul celor trei etape de donatii ale campaniei, am avut ocazia sa cunoastem femei care ne-au impresionat prin puterea si taria lor de caracter. Fiecare intalnire cu ele ne-a confirmat ca orice reusita are la baza foarte multa munca, perseverenta, dar si sprijin din partea persoanelor apropiate. Iar sustinerea pe care am oferit-o pana acum femeilor care nu beneficiaza de acest sprijin este extrem de importanta in redobandirea increderii in fortele proprii si, implicit a sansei de afirmare personala si profesionala. Le multumim tuturor consumatorilor nostri pentru implicarea si aportul lor in aceasta campanie, le datoram rezultatele inregistrate tuturor celor care au cumparat produse Gerovital. Vom continua sa promovam solidaritatea feminina si bunatatea, pe care le consideram cele mai inalte forme ale frumusetii, fiind siguri ca publicul ne va fi alaturi in continuare in demersul nostru de a sprijini romancele si evolutia acestora”, a declarat Razvan Alistar, PR Manager Farmec.

„Alaturi de Farmec, am vizitat centre de ingrijire si asistenta, unde ne-am intalnit cu femei din toate categoriile de varsta, care ne-au invatat cat este de important sa ne incurajam reciproc, sa credem in noi, sa avem incredere in fortele proprii, sa fim unite si sa transmitem aceste valori si celor din jurul nostru. Ne implicam cu drag in aceasta campanie si, pana la final de an, ne propunem sa ajungem in cat mai multe localitati si sa intram in contact cu un numar cat mai mare de romance care au nevoie de sprijinul nostru, al tuturor”, au afirmat reprezentantii diviziei The Sisterhood, ONG-ul Beard Brothers.

Prima actiune de donatii a avut loc in 20 aprilie, iar beneficiare au fost femeile de la Centrul de recuperare Carine, Centrul pentru Adulti Campia Turzii, Centrul pentru asistenta si ingrijire la domiciliu Campia Turzii, Centrul de zi si Centrul de ingrijire la domiciliu pentru persoane varstnice Turda, precum si femeile care primesc ajutor din partea Serviciului Public Local de Asistenta Sociala (SPLAS) Campia Turzii, in numar total de 100 de persoane.

Campania „Unirea la Feminin” a continuat in luna mai cu o noua runda de donatii, destinate persoanelor din Filiasi, judetul Dolj. Seturile de produse de ingrijire personala au fost oferite femeilor de la Centrul de Servicii de Asistenta Maternala Craiova si de la Complexul de servicii specializate tip rezidential copii „1Mai” I si II. Cea mai recenta actiune a avut loc pe 23 iunie, la Iasi, donatiile fiind alocate persoanelor din Centrul Rezidential pentru Mame şi Copii Aflati in Dificultate, al Fundatiei Hecuba, organizatie non-guvernamentala, care ofera suport familiilor monoparentale, mamelor singure si copiilor.

In afara de seturile cu produse de ingrijire personala Gerovital, beneficiarele campaniei Unirea la Feminin au asistat si la evenimente speciale, care au inclus activitati precum spectacole de pantomima, sedinte foto, cat si alte surprize pregatite de echipele Farmec si The Sisterhood.

Pana la finalul anului, campania va viza si alte grupuri de femei din comunitati vulnerabile, defavorizate sau care au acces limitat la produse de ingrijire personala, din mai multe localitati din tara. Campania este dezvoltata cu sprijinul diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers, care este implicata in identificarea beneficiarelor proiectului de responsabilitate social-corporativa.

Mai multe detalii despre actiunile de donatii din cadrul campaniei de responsabilitate sociala a Farmec sunt comunicate pe platforma „Unirea la Feminin”. Aceasta este  actualizata constant cu noutati din proiect, rezultatele inregistrate, prezentarea purtatorilor de cuvant ai campaniei si testimoniale ale beneficiarelor. CLICK AICI

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu