Gerovital a fost desemnat Superbrand al anului 2017

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, anunta ca Gerovital, brandul sau de traditie, a fost desemnat Superbrand 2017.

Performanta Gerovital a fost recunoscuta luand in considerare criterii precum calitatea, increderea si diferentierea pe piata, evidentiindu-se fata de alte peste 1.200 de branduri analizate de Superbrands Romania.

“Titlul de Superbrand 2017 intareste valoarea, performanta si potentialul imens de dezvoltare al brandului, dar vine și sa completeze un an de exceptie pentru Gerovital. In acest an, am sarbatorit 50 de ani de traditie Gerovital, am lansat noi game de produse, am extins reteaua de magazine de brand si am reconfirmat statutul de cel mai puternic brand romanesc. Am obtinut aceste rezultate mizand mereu pe calitate, dar și datorita sprijinului acordat de-a lungul timpului de publicul nostru. Vom continua sa completam aceasta lista cu noi realizari de exceptie, tocmai pentru a rasplati sustinerea consumatorilor. Pentru perioada urmatoare avem pregatite mai multe inovatii marca Gerovital, astfel incat sa ne putem indrepta cu toata increderea catre o noua etapa de succes, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

In cadrul evaluarii Superbrands, au participat peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii de business. Acestea au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesionisti din domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii principale – calitate, incredere si diferentiere pe piata.

Gerovital s-a distins fata de alte branduri pe segmentul Personal Care – General, din perspectiva unui set de atribute precum incredere, dinamism si leadership.

Statutul de Superbrand este reconfirmat de Gerovital, dupa ce acesta a fost declarat Superbrand 2015, remarcandu-se pentru performante exceptionale intre cele aproximativ 1.500 de branduri analizate.

Aceasta este cea de-a doua distinctie de importanta majora din acest an, Gerovital obtinand anterior titlul de “Produsul Anului 2017”, la categoria “Ingrijirea fetei” pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.

Gerovital a sarbatorit in acest an 50 de ani de la producerea in masa a primei creme Gerovital H3 si este unul dintre cele mai puternice branduri romanesti atat in tara, cat si peste hotare. La nivel national, a fost declarat lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, cu o cota de piata valorica de 23.3%* si pe cel al tratamentelor cosmetice pentru par, cu o cota de piața valorica de 25,9%**. La nivel extern, produsele brandului sunt apreciate in peste 30 de țari, printre care Statele Unite ale Americii, Canada, China, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Franța, Spania, Grecia, Italia sau Ungaria.

De asemenea, produsele pentru ingrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vandute produse din intreg portofoliul companiei clujene. In primele 6 luni ale acestui an, reteaua proprie de magazine de brand a inregistrat vanzari de peste 1 milion de euro.

* – “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul CARE pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie-Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

 ** – “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente cosmetice de par pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie-Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook. 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cheapest WebCam Girls
Inline
Inline