Gerovital obtine distinctia “Produsul Anului 2017” pentru noile produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, anunta o noua distinctie importanta in palmaresul Gerovital. Trei dintre solutiile antirid ale gamei Gerovital H3 Evolution au fost desemnate “Produsul Anului 2017” la categoria “Ingrijirea fetei”, in cadrul galei anuale “Produsul Anului”. Apa micelara cu Acid Hialuronic, Serul cu Acid Hialuronic, concentratie 6% si Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentratie 3% au primit cel mai bun scor in urma sondajului[1] pe baza caruia au fost acordate premiile.

“Suntem mandri si recunoscatori ca aceste trei noi produse lansate au ajuns pe primul loc in topul preferintelor romanilor. Este o performanta care atesta inca o data calitatea si eficienta produselor Gerovital. Le multumim tuturor celor care aleg acest brand si promitem sa inovam in continuare pentru a le oferi solutii de ingrijire la o calitate superioara, adaptate mereu dorintelor si nevoilor lor. Valorificam sprijinul si increderea consumatorilor, dedicandu-ne cu pasiune pentru a ne mentine numarul 1 in Romania”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing al companiei Farmec.

In cadrul competitiei, au fost premiate produse din 18 categorii. Distinctiile au fost acordate pe baza rezultatelor unei cercetari de piata realizate pe un esantion reprezentativ la nivel national, format din 6000 de persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani. Principalele criterii luate in considerare au fost inovatia la nivel de functionalitate, design si ambalaj, dar si nivelul de satisfactie pe care il ofera produsul sau aportul pe care il aduce in imbunatatirea vietii consumatorilor.

Cele trei produse din gama Gerovital H3 Evolution care au fost premiate au la baza acidul hialuronic pur si lipozomal si ingrediente de ultima generatie, ce garanteaza un puternic efect antirid.

Eficienta produselor a fost testata prin masuratori instrumentale. Astfel in cazul produsului Ser cu Acid Hialuronic testele clinice care au aratat ca 52% din suprafata ridurilor si 20% din lungimea lor sunt estompate, dupa 28 de zile de utilizare.

Ajunsa la cea de-a opta editie, competitia “Produsul Anului”, infiintata in Franta in anul 1987, este prezenta in 37 de tari si isi propune sa stabileasca o ierarhie a celor mai bune produse si producatori locali.

In anul 2011, in cadrul aceleiasi competitii, Crema Hidratanta Gerovital Plant a fost declarata castigatoare la categoria “Crema de fata”, fiind singurul produs romanesc premiat la editia respectiva.

Gama Gerovital H3 Evolution contine 14 produse de ingrijire personala si se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 30-45 de ani, putand fi folosita pentru orice tip de ten. Produsele pot fi achizitionate din toate supermarketurile, hipermarketurile si magazinele de profil din tara, precum si din magazinele Farmec si Gerovital ale companiei. De asemenea, acestea pot fi comandate si din magazinul online www.farmec.ro.

[1] Studiu realizat în luna aprilie 2017 de către compania de research EXACT, membră ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research)

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cheapest WebCam Girls
Inline
Inline