Moda si succesul unui candidat politic

Cand vedem pe cineva la televizor, pentru prima data, impresia pe care ne-o face mai mult ca sigur ca va stabili tonalitatea determinantă a felului in care va fi perceput pentru tot restul zilelor.

La fel se intampla si cu candidatii politici. Iar moda isi spune cuvantul in mod determinant in aceste situatii.

Exista, aici, doua tipuri de candidati politici: unii care sunt telegenici si altii care au charisma la public, in fata multimilor de oameni.

Din prima categorie fac parte care fie au un look natural care-i ajuta sa se puna in valoare, fie au apelat la diverse operatii estetice care sa-i ajute in plan fizic (pentru a slabi, a-si face implanturi de par, a-si schimba dantura, etc). Cei care nu sunt deloc atragatori din punct de vedere fizic, in general, sunt evitati in campaniile politice.

Din cea de-a doua categorie fac parte cei care sunt preferatii agentiilor de PR & Publicitate. “Baile de multime” sunt tinta-cheie in campaniile electorale iar un candidat ce are charisma in public este cel cu cele mai mare sanse de castig in fata electoratului.

Or, in comunicare, 70% din impact este asigurat de efectul vizual (imagine, gesturi, aparenta, decor ambiental). Televiziunea accentueaza impactul vizual si, in plus, o buna parte din gesturi sunt subiective, incontrolabile si inconstiente. Nonverbale.

Tocmai de aceea, in acest caz, vestimentatia are un rol covarsitor pentru succesul acestui gen de candidat politic. Modul in care se imbraca, incaltamintea pe care o poarta, accesoriile sale, spun de 1000 de ori mai mult decat cuvintele sale.

(Model foto: Liviu Antonesei, scriitor)

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cheapest WebCam Girls
Inline
Inline