Ramona Grigoriu, Specialist Marketing Online FARMEC: “Pentru Farmec, frumusetea inseamna in primul rand naturalete si sanatate!”

interviu

Ramona Grigoriu este Online Marketing Specialist in cadrul FARMEC. Licentiata in Comunicare si Relatii Publice in cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Ramona se ocupa de promovarea online a celui mai mare producator de cosmetice din tara. Pe langa abilitatile impresionante si experienta de peste 6 ani acumulata in Digital Marketing si Social Media, o putem admira pentru charisma, inteligenta si spiritul energic de care da dovada.

Speram sa aflam astazi mai multe lucruri interesante despre omul care gestioneaza cu tact si indemanare prezenta si interactiunile in online ale uneia dintre cele mai apreciate companii romanesti – Farmec.

Great Fashion: Ramona, in general, in ce consta conceptul de frumusete la FARMEC?

Ramona Grigoriu: Pentru Farmec, frumusetea inseamna in primul rand naturalete si sanatate! Suntem aici pentru a pune in evidenta frumusetea naturala si trasaturile speciale ale fiecarei persoane in parte. Obiectivul nostru este sa propunem solutii de ingrijire care sa puna in valoare aceste trasaturi şi sa le oferim romanilor un motiv de incredere in plus, pentru ca tot ce inseamna frumusete si rafinament face parte deja din ADN-ul acestei tari. Incercam, astfel, sa transmitem mai departe aceasta calitate si sa le reamintim tuturor ca adevarata frumusete este in fiecare din noi si ca tot ce trebuie sa facem este sa avem grija de ea.

Great Fashion: Care este trendul in frumusete in 2017, pe plan national si international?

Ramona GrigoriuIn linii mari, trendul pentru aceasta perioada ar putea fi formulat drept grija pentru piele si pentru organism. Acest lucru inseamna ca femeile acorda o atentie deosebita calitatii produselor pe care le aleg si pun accentul pe ingredientele naturale din compozitia lor, cu multiple efecte benefice asupra pielii. Performanta este criteriul de baza in achizitia fiecarui nou produs, dar in acelasi timp se cauta solutii naturale, ale caror componente sunt bio sau eco-friendly. Femeile au invatat sa citeasca etichetele produselor si sa evite acele ingrediente care stiu ca nu fac parte din categoria produselor recomandate pentru ten, piele, par sau unghii.

In prezent ne adresam unui public informat, ce face alegeri sanatoase si sustenabile. Farmec urmeaza acest trend, motiv pentru care in 2017 vom sprijini consumatorii nostri cu recomandari, sfaturi de la specialisti personalizate in functie de nevoi, astfel incat fiecare persoana sa beneficieze de cele mai bune produse. In functie de dorintele si raspunsurile romanilor ne imbunatatim in mod constat portofoliul si lansam game noi, care sa integreze toate cerintele lor.

Great Fashion: Cum este sa fii Specialist Marketing Online la Farmec?

Ramona Grigoriu: Ma consider o persoana norocoasa din acest punct de vedere, pentru ca iubesc la nebunie ceea ce fac. Am parte de o echipa superba, formata din oameni talentati si profesionisti, care te motiveaza sa fii tot mai bun in fiecare zi. De asemenea, activez intr-un domeniu in continua schimbare, care iti impune sa fii la curent cu toate noutatile, sa fii creativ si in orice moment sa poti veni cu cele mai bune raspunsuri, cerute de fiecare situaţie in parte. Online-ul este un sector foarte dinamic, care nu-ti va permite niciodata sa intri intr-o zona de confort, din contra, in fiecare zi te va pune in fata a noi provocari. La imaginea de “dream job” cu care ma pot mandri se adauga si categoria de produse pentru care lucrez si brandurile cu o traditie impresionanta in Romania precum Farmec, Gerovital, Doina sau Aslavital, atat de apreciate si iubite de toti romanii.

Great Fashion: Iubesti moda? Care este stilul tau preferat in moda? Elegant, casual, office, extravagant?

Ramona Grigoriu: Moda a fost una dintre pasiunile din copilarie si care au rezistat in timp. Cu siguranta ca de-a lungul timpului am experimentat mai multe stiluri, insa acum optez pentru un aspect mai minimalist, dar expresiv. De obicei incerc sa scot in evidenţa o singura piesa vestimentara (de cele mai multe ori aleg pantofii), care sa aduca o nota personala tinutei. Ma simt cel mai confortabil intr-o pereche de blugi si un tricou alb, insa imi place sa combin tinutele si in functie de evenimentele la care particip. In orice articol vestimentar pun pret pe calitatea materialelor, iar culorile predominante in garderoba mea sunt alb, negru, bej si gri.

Foto: © Ramona Grigoriu, Online Marketing Specialist – FARMEC

Un interviu realizat de Great Fashion. Orice utilizare a continutului acestui interviu presupune citarea sursei si necesita obtinerea acordului prealabil, in scris, din partea Great Fashion.

Toate drepturile rezervate © Great Fashion 2017.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Inline