Catrinel Menghia: “Gerovital ne sustine pe noi, femeile, in evolutia spre o versiune mai buna a noastra”

– interviu

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inceput anul in forta: a lansat oficial varful inovatiei sale pe segmentul antirid, linia Gerovital H3 Evolution Perfect Look, si a cooptat-o pe actrita si top modelul international Catrinel Menghia ca ambasador.

Cu marca Gerovital, compania clujeana a marcat, astfel, doua rezultate importante: isi reconfirma pozitia de lider pe segmentul antirid in 2020, iar fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt in continuare cel mai bine vandut produs de pe aceasta nisa.

Catrinel Menghia, noua ambasadoare de brand Gerovital H3 Evolution Perfect Look, ne-a acordat acest minunat interviu, cu ocazia evenimentului lansat recent de Farmec.

Great Fashion: Catrinel, esti atrasa de actiunile umanitare? Care sunt cele mai mari probleme ale umanitatii in prezent?

Catrinel Menghia: Desigur. Printre altele, sunt ambasador al Fundatiei Andrea Bocelli, prin care ne implicam in numeroase proiecte care sustin comunitatile defavorizate, copiii sa mearga la scoala sau sa aiba acces la formare profesionala sau ofera acces la servicii medicale.

Nu stiu daca ne ajuta sa clasificam problemele in clasamente, atata timp cat ele afecteaza suflete si, indirect, ne afecteaza pe toti. Fie ca este vorba de saracie, poluare sau epidemii, toate sunt grave si foarte triste, iar eu cred cu tarie ca este important sa ne implicam acolo unde simtim, ca sa putem da tot ce avem mai bun, sa facem diferenta.

Great Fashion: Care sunt problemele majore ale femeii moderne si cum le poate depasi?

Catrinel Menghia: Cred ca lipsa timpului si stresul care a ajuns la cote foarte ridicate. E tot mai dificil pentru femei sa gaseasca acel echilibru intre viata personala si cea profesionala, pentru ca ne dorim sa evoluam, sa devenim tot mai complexe, iar realizarea acestor aspiratii inseamna multe sacrificii.

Dupa ce devenim mame, echilibrul ajunge sa fie o provocare si mai mare, dar acesta este si momentul cand ni se schimba prioritatile, intelegem mai bine cat de important este sa fim in armonie cu noi insine, ca sa fim in armonie si cu micutul pe care l-am adus pe lume.

Great Fashion: Cum vezi tu relatia dintre Gerovital si profesia ta, ca fotomodel si actrita?

Catrinel Menghia: In modelling, dar si in film (desi intr-o masura mai mica), fizicul este foarte important, iar pentru ca timpul nu este cel mai prietenos cu noi din aceasta perspectiva, trebuie sa cautam solutii in exterior, care sa ne ajute sa rezistam cat mai mult intr-o lume concurentiala. Aici, intervine Gerovital, un brand recunoscut pentru faptul ca inoveaza continuu si se adapteaza foarte bine nevoilor femeilor moderne. Iar relatia este de prieten care se cunoaste la nevoie.

Prin prisma meseriei mele, am lucrat cu multe branduri si inteleg foarte bine cat din valoarea unui produs inseamna investitii in marketing si cat eficienta acestuia. Eu ma bucur ca mai exista branduri autentice, care prefera sa investeasca mai mult in cercetare, in calitatea produsului, pentru ca aceasta este misiunea pe care si-au asumat-o. Gerovital este un astfel de brand si, asa cum o spune, ne sustine pe noi, femeile, in evolutia spre o versiune mai buna a noastra. Acestea nu sunt niste vorbe simple, ci o promisiune de care se tine de mai bine de 50 de ani.

Foto 1,2: © Farmec

Un interviu realizat de Great Fashion. Orice utilizare a continutului acestui interviu presupune citarea sursei si necesita obţinerea acordului prealabil, in scris, din partea Great Fashion.

Toate drepturile rezervate © Great Fashion 2021

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


fb-share-icon0

Lasa un comentariu