Chiar si in contextul actual, compania Farmec reuseste sa inregistreze cresteri in primul semestru din 2020

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, se afla pe un trend ascendent si in 2020, inregistrand o crestere cu peste 7% in prima jumatate a anului fata de aceeasi perioada a anului 2019.

Contextul actual, care ne-a proiectat pe toti intr-o alta realitate cu care a trebuit sa ne obisnuim, a impus noi responsabilitati si provocari business-urilor din toate domeniile. Farmec  s-a adaptat rapid la cerintele pietei, organizandu-si resursele si implicand toti specialistii in acest amplu proces. Astfel, ne-am adaptat liniile de productie, prioritizand dezinfectantii pentru maini si suprafete, produsele pentru curatenie si sapunurile antibacteriene, avand in acelasi timp o preocupare deosebita pentru siguranta angajatilor si asigurarea serviciilor de calitate cu care ne-am obisnuit clientii. Toate aceste decizii se reflecta in cresterea inregistrata in primul semestru, in ciuda dificultatilor si a multor necunoscute cu care ne-am confruntat cu totii.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Evolutia business­-ului a fost sustinuta pe majoritatea canalelor de vanzare, dar cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o crestere cu 105% a vanzarilor generate de magazinul online www.farmec.ro, faţa de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul mediu lunar de vizitatori unici a depasit 250.000 de persoane, majoritatea accesarilor fiind de pe telefonul mobil, in crestere cu 59% faţa de 2019. La inceputul pandemiei, in perioada martie-mai, traficul pe site s-a dublat. Valoarea medie a cosului de cumparaturi s-a pastrat la nivelul de anul trecut.

In ceea ce priveste modalitatea de plata, Farmec ofera consumatorilor tranzactii sigure si rapide cu cardul, ceea ce a dus la o crestere cu 100% a utilizarii cardului ca instrument de plata. Astfel, plaţile cu cardul s-au dublat in primele 6 luni din 2020, 42% din totalul comenzilor inregistate fiind achitate cu cardul. Farmec incurajeaza in continuare plata cu cardul prin campaniile pe care le desfasoara pe site si, indiferent de context, incearca sa imbunatateasca in permanenta calitatea serviciilor. In acest sens, Farmec a dezvoltat un nou punct de lucru in Bucuresti si a angajat personal la departamentul de vanzari online din Cluj-Napoca pentru a raspunde eficient volumului mare de comenzi.

Cele mai apreciate game pe toate canalele de vanzare in aceasta perioada au fost: Farmec, Nufar, Triumf, Gerovital Evolution, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Sun, Gerovital H3, Gerovital Men, Aslavital si Gerovital Equilibrium.

In materie de produse vandute, in primul semestru al anului 2020, romanii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnica, precum produsele de curatenie, dezinfectanti, sapunuri, dar si pentru produse de ingrijire, cele mai cautate fiind cremele de maini si fiolele cu acid hialuronic. Categoria de produse pentru igiena locuintei a avut o evolutie de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obtinute in aceeasi perioada din 2019.

Cremele de maini Farmec, renumite pentru folosirea glicerinei ca ingredient activ emolient, sunt in top 10 cele mai vandute produse datorita ingredientelor eficiente pentru hidratarea in profunzime a pielii, foarte afectate in perioada aceasta de folosirea produselor dezinefectante si a spalarii mai dese cu sapun care usuca. CLICK AICI PENTRU PENTRU PRODUSELE FARMEC

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu