Cum a fost anul 2018 pentru compania Farmec

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in anul 2018 o serie de succese, atat in ceea ce priveste portofoliul de branduri, cat si in privinta planurilor la nivel de companie, datorita unei strategii curajoase de expansiune.

Farmec a inceput 2018 in forta, marcand o noua etapa in evolutia brandului Gerovital: patrunderea pe segmentul de cosmetica decorativa, prin lansarea gamei Gerovital Beauty. Pe parcursul anului, alte patru game au fost modernizate si extinse cu noi produse: Doina, Farmec Tratament Expert si Ultrarezistent, Aslavital Mineralactiv si Gerovital Tratament Expert.

 „In fiecare an reconfirmam excelenta romaneasca in cosmetica si ne depasim obiectivele stabilite, reusind sa fim mai aproape de consumatorii nostri. Cursul ascendent din 2018 s-a datorat mai multor factori, precum: intrarea pe noi segmente, modernizarea constanta a portofoliului, activitatile de implicare sociala, deschiderile de noi magazine si optimizarile proceselor din ecommerce si din magazinele noastre de brand. Aceste decizii s-au concretizat in rezultate foarte bune, consolidand pozitia Farmec de lider pe piata din Romania,a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

In 2018, au fost inaugurate 5 magazine de brand, compania clujeana ajungand astfel la o retea de 26 de magazine Farmec si Gerovital, cu acoperire nationala. Primul magazin deschis a fost cel din Oradea, fiind urmat de Constanta, Cluj-Napoca si alte doua spatii in Bucuresti: in Centrul Comercial Sun-Plaza si in Centrul Vechi. In cele 12 luni, in cadrul magazinelor de brand din tara au fost eliberate in jur de 300.000 de bonuri.

La avantul businessului Farmec din 2018 au contribuit substantial vanzarile din reteaua magazinelor de brand, in crestere cu 40%, dar si vanzarile din online, care au inregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.

In top 3 vanzari ale magazinelor de brand se afla gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Equilibrium si Gerovital Luxury. In ceea ce priveste comertul online, cele mai vandute 3 game au fost: Aslavital Mineralactiv, Gerovital Beauty si Gerovital Tratament Expert.

In 2018, magazinul online Farmec a inregistrat o crestere cu peste 48% a tranzactiilor efectuate pe telefonul mobil si un trafic lunar de peste 190.000 de vizitatori, cu 30% mai mult decat in 2017. De asemenea, in 2018, clientii magazinelor proprii si ai celui online au beneficiat de noi servicii, precum serviciul de impachetare a cadourilor, sedinte de machiaj gratuite in magazine realizate de make-up artistii Gerovital si cardul cadou.

Anul Centenarului a fost dedicat campaniei de responsabilitate sociala corporativa „Unirea la feminin”, cu scopul de a ridica nivelul de solidaritate, empatie si coeziune in randul comunitatii de femei din Romania. In perioada 1 martie-1 decembrie, o parte din valoarea produselor Gerovital achizitionate a fost transformata in seturi de produse de ingrijire personala. Peste 500 de femei din grupuri vulnerabile au beneficiat de kit-uri de ingrijire Gerovital si au participat la momente artistice pregatite in colaborare cu ONG-ul Beard Brothers.

Fiti la curent cu noutatile si produsele Farmec online dand CLICK AICI!

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu