Farmec a inregistrat o cifra de afaceri de 135 milioane de lei in primele 6 luni

Farmec, una dintre cele mai mari companii romanesti din piata, a inregistrat o cifra de afaceri de 135 milioane de lei in primele sase luni din acest an, in usoara crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatul a fost impulsionat de vanzarile pe categoriile face care si curatenie, al caror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumatate din cifra de afaceri, realizata in perioada ianuarie-iunie.

Vanzarile de pe categoria face care au ajuns la suma de 32,5 milioane de lei, cu 11,5% mai mari decat in aceeasi perioada a anului precedent, iar produsele de curatenie au inregistrat vanzari de 27,1 milioane de lei, cu 13,1% mai mult fata de anul trecut.

Categoriile cu cea mai mare crestere au fost produsele solare, produsele profesionale si cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun si Gerovital H3 Derma+ Sun au inregistrat cresteri individuale de peste 35%, pe fondul relaxarii masurilor impotriva COVID-19 si a cresterii mobilitatii consumatorilor, ajungand la nivelul vanzarilor inregistrate in 2019, in perioada pre-pandemica. Produsele Gerovital Sun au inregistat vanzari de 6,7 milioane de lei, in crestere cu 35,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a inregistrat vanzari de 1,6 milioane de lei, in crestere cu 53,7% fata de primele sase luni ale anului anterior.

Produsele din portofoliul companiei Farmec s-au mentinut in topul preferintelor consumatorilor pe mai multe categorii, conform datelor Nielsen din serviciul de retail, valoare vanzari,  pentru perioada ianuarie – iunie 2021, pentru Total Romania Retail. Gerovital s-a plasat pe primul loc pe segmentul face care si pe nisa produselor anti-acnee. Potrivit aceluiasi raport, brandurile Nufar si Triumf au fost pe primul loc in categoria detartrantilor, respectiv a produselor pentru ingrijirea bucatariei.

Categoria biocidelor, lansata in primul semestru al anului trecut, in urma unei investitii de 500.000 de euro, a prezentat interes si in 2021. Compania a decis sa continue productia de dezinfectanti si este, in prezent, in curs de avizare a unei game si mai extinse de produse destinate protectiei populatiei.

„Increderea pe care consumatorii o arata fata de produsele noastre ne incurajeaza sa continuam investitia in calitatea produselor si a serviciilor si sa ramanem dedicati angajamentului nostru de a inova. Vrem sa ne mentinem pozitia pe segmentul produselor cosmetice si de ingrijire si sa continam sa crestem, prin investitii sustinute, gamele de curatenie si dezinfectanti, dar si sa ne extindem prezenta in mediul online si la nivel international”,  a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Compania intentioneaza sa investeasca aproape 14 milioane de lei in acest an, dublu faţa de 2020, in diversificarea porto­foliului, lansarea de noi produse, reteaua de distributie si digitalizare.

Farmec va continua campania de reciclare „Ai grija de natura asa cum ai grija de tine” in toate magazinele de brand din tara. Prin proiectul inceput anul trecut, clientii pot returna ambalajele produselor folosite in magazine, ulterior fiind sortate si reciclate corespunzator, reducand astfel impactul asupra mediului.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

 

fb-share-icon0

Lasa un comentariu