Farmec anunta cresteri semnificative in 2020 pentru magazinul online

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta bilantul anului 2020 pentru reteaua de magazinde brand si magazinul online, de la gamele si produsele cele mai vandute, la servicii si noutati introduse.

„Anul 2020 a fost un an de constientizare si schimbare de comportament pentru consumatori si un an al adaptarii pentru companii. Scaderea traficului din centrele comerciale si inchiderea acestora in prima parte a anului a fost resimtita pentru toate brandurile cu o retea proprie de magazine, pentru noi acesta fiind un canal esential de comunicare directa. Astfel, am cautat sa implementam noi actiuni pentru clientii nostri, pentru a le oferi o experienta de shopping cat mai placuta si sigura. Trendul ascendent al vanzarilor de pe segmentul de e-commerce reprezinta o confirmare a potentialului de dezvoltare, ceea ce ne-a determinat sa pregatim pentru acest an o relansare a magazinului online, precum si lansarea propriei aplicatii mobile, pentru o utilizare mai placuta si mai eficienta. Credem ca 2021 va fi un an plin de provocari pentru industrie, in care vom continua sa ne adaptam pentru a raspunde nevoilor socio-economice.”, a declarat Sebastian Biga, Director Vanzari Farmec.

Crestere spectaculoasa pentru magazinul online www.farmec.ro

In 2020, magazinul online Farmec a inregistrat o crestere de peste 80% a vanzarilor in comparatie cu anul 2019.  In acest context, traficul general pe site a crescut cu 45% fata de 2019. Tot pe fondul volumului mare de comenzi, compania a deschis un nou punct de livrare in Bucuresti, ce deserveste zona de sud a tarii.

In ceea ce priveste metoda de plata, din totalul comenzilor inregistrate in 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumului inregistrat in anul precedent.  Totodata, clientii au preferat sa comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzactiilor efectuate pe telefonul mobil dublandu-se.

Cele mai apreciate game au fost Farmec (produsele dezinfectante), Gerovital H3 Evolution, Nufar, Gerovital Tratement Expert, Gerovital Beauty, Aslavital, Gerovital Stop Acnee si Gerovital H3 Equilibrium. De asemenea, a existat un interes deosebit pentru produsele care tin de igiena casei si igiena personala de baza: dezinfectanti, sapunuri, produse de curatenie si creme de maini. Brandurile care reprezinta categoria de curatenia casei, respectiv a bucatariei, Nufar si Triumf, au inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor. Astfel, Nufar are un avans de 250%, iar Triumf de 277% fata de vanzarile din 2019.

In 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online si lansarea unei aplicatii mobile, precum si pe noi modalitati de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din reteaua proprie de magazine sau din reteaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere. Compania estimeaza o crestere de aproximativ 30% fata de 2020.

Reteaua de magazine de brand a ajuns la 30 de unitati

Cu toate ca pentru magazinele de brand anul 2020 a fost un an destul de dificil, fiind afectate de pandemie, de scaderea traficului din centrele comerciale si de inchiderea acestora in prima parte a anului, Farmec si-a consolidat reteaua nationala prin deschiderea a doua noi magazine Gerovital in Shopping City Targu Mures si Afi Brasov, ajungand astfel la 30 de unitati.

Mai mult, compania a extins programul de colectare selectiva a ambalajelor in doua noi orase, Oradea si Targu Mures si a introdus serviciul Call&Collect, ce ofera clientilor posibilitatea de a plasa comanda telefonic si de a ridica produsele din magazin, in intervalul orar stabilit.

In ceea ce priveste topul produselor achizitionate direct din magazin, consumatorii au preferat gama de cosmetice profesionale Gerovital H3 Equilibrium, dedicata ingrijirii tenului si intretinerii acasa a tratamentelor efectuate in saloane, urmata de gama Gerovital H3 Evolution, bine cunoscuta datorita continutului de acid hialuronic in diferite proportii in compozitia produselor de tip fiole, seruri si creme. Lista este completata de gamele dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ si Gerovital H3 Dema+ Premium Care, precum si de produsele igienizante pentru maini Farmec si produsele pentru dezinfectarea suprafetelor din gamele Dermofarm si Nufar. VEZI AICI PRODUSELE

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu