Farmec continua extinderea retelei nationale de magazine de brand

Si deschide prima unitate din Baia Mare

Noul magazin functioneaza in sistem de franciza si are asociat un centru de well-being

Farmec, una dintre cele mai mari companii romanesti din piata, continua extinderea retelei nationale de magazine de brand si inaugureaza, in sistem de franciza, primul magazin din Baia Mare.

Odata cu noua deschidere, compania ajunge la o retea de 8 magazine Farmec si 22 de magazine Gerovital proprii si cate unul in sistem de franciza.

Deschiderea unitatii din Baia Mare raspunde cererii in crestere venite din partea consumatorilor si a interesului sporit al acestora fata de experienta oferita de magazinele de brand. Noul magazin functioneaza in sistem de franciza si are asociat centrul de cosmetica si well-being „Cobo Spa”, unde sunt folosite produsele din gama profesionala, Gerovital H3 Equilibrium.

Magazinul respecta conceptul si design-ul intregului lant si, alaturi de centrul de cosmetica si well-being, ocupa o suprafata de 120 de metri patrati. In noua unitate, consumatorii vor putea regasi toate produsele din portofoliul companiei, de la cele de ingrijire personala, la produsele de face care, gamele dermatocosmetice si profesionale, produsele de ingrijire a locuintei si pana la dezinfectanti.

Ne bucuram sa fim alaturi de antreprenorii din toata tara si din afara granitelor, interesati de industria cosmetica, care sa rezoneze cu viziunea noastra privind frumusetea, inovatia, atentia la nevoile consumatorilor si alaturi de care sa putem continua sa crestem brandurile din portofoliu. In tot acest proces, le suntem aproape in fiecare etapa si le punem la dispozitie un proiect la cheie, precum si asistenta in implementarea lui si promovarea lansarii noului magazin”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

„Ma bucur sa pot aduce in Baia Mare, intr-un magazin dedicat, un brand romanesc cu traditie pe piata locala si sa facilitez interactiunea directa a consumatorilor de aici cu produsele din portofoliu, intr-un centru de cosmetica. Inovatia, calitatea produselor si recunoasterea de care se bucura compania si brandurile sale au fost factori decisivi, pentru care am ales cu incredere sa fiu partenerul de business al Farmec”, a declarat Eugen Stoica, partener de franciza.

Farmec ofera fiecarui francizat un pachet de know-how complet: consiliere si sprijin pentru deschiderea magazinului, tehnici de vanzare si programe de pregatire periodice despre relatia cu clientii si training-uri despre produsele existente si cele nou lansate.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

fb-share-icon0

Lasa un comentariu