Farmec continua sustinerea evenimentelor culturale si asigura necesarul de produse dezinfectante pentru siguranta participantilor

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, se implica in continuare in sustinerea scenei culturale autohtone, prin prelungirea parteneriatelor de traditie si dezvoltarea unora noi. Desi pandemia a adus noi provocari pentru industria cosmetica, producatorul clujean a inteles rolul important pe care il au companiile pentru continuitatea evenimentelor culturale, in contextul in care cultura este unul dintre cele mai afectate sectoare, din punct de vedere economic.

Sprijinul si implicarea Farmec constau atat in suport financiar, cat mai ales in asigurarea necesarului de produse dezinfectante esentiale pentru siguranta participantilor si pentru buna desfasurare a evenimentelor.

Cultura are foarte mult de suferit in aceasta perioada dificila, iar rolul nostru este vital, astfel incât evenimentele culturale si de divertisment sa se poata desfasura si pe timp de criza. Chiar daca acum preocuparea principala a noastra, a tuturor, este sanatatea, trebuie sa ne indreptam atentia si catre domeniul cultural, din doua motive principale: pentru sprijinirea artistilor si a organizatorilor de evenimente, care practic au ramas fara activitate odata cu declansarea pandemiei si impunerea restrictiilor si pentru ca avem nevoie in continuare de muzica, de filme, de o recreere de calitate, pentru bunastarea noastra interioara. Astfel, Farmec continua sa se implice in cadrul evenimentelor care se potrivesc cu principiile si valorile companiei, care au concepte originale si sunt bine organizate, având in acelasi timp grija de siguranta si sanatatea audientei ”, a declarat Ruxandra Macovei, Specialist Marketing Farmec.

Farmec a continuat si anul acesta colaborarea cu Festivalul International de Film Transilvania (TIFF), cel mai mare festival international de film din România, care se desfasoara anual la Cluj-Napoca. Este partener al Operei Nationale din Cluj, in proiectul Opera Summer Hub, un program unic pe scena culturala din România, in aer liber, care reuneste in seri tematice solistii operei clujene si bucatarii care pregatesc cine à la carte in acelasi specific si prezinta spectacole de balet pentru spectatorii care pot sta la picnic. Un alt partener traditional este Jazz in The Park, renumitul festival de jazz contemporan, care a organizat in iunie expozitia ”A Walk Down Memory Lane”, iar in septembrie revine cu o mini-editie Jazz in the Park, cu concerte in Parcul Etnografic din Cluj-Napoca.

Pe langa toate acestea, compania a incheiat parteneriate noi cu Garâna Jazz Festival, cel mai important festival de open air jazz din Europa Centrala si de Est, care are loc intr-un sat pitoresc din Muntii Semenic; Strada Potaissa din Cluj, un eveniment inspirat din seria Street Delivery, care-si propune sa redea stralucirea strazii si sa o transforme intr-o piata de flori altfel; concertul Medici pentru Medici din Bucuresti, care reprezinta un tribut de onoare adus medicilor si cadrelor medicale implicate in lupta cu virusul COVID-19; si Turneul International Stradivarius, o calatorie muzicala in interpretare vioara si bandoneon.

Daca in anii precedenti compania incuraja participantii la implicare activa, prin activari distractive sau sesiuni de make-up in cadrul evenimentelor, in contextul special al acestei perioade, a limitat complet interactiunea cu publicul, pentru a evita contactul fizic si aglomerarile. In schimb, la toate punctele strategice si de acces au fost puse la dispozitie solutii dezinfectante.

Farmec se implica activ in sustinerea evenimentelor de anvergura nationala si care aduc beneficii concrete comunitatilor locale, sustinând in ultimii ani, numeroase evenimente din domeniul muzicii, cinematografiei, educatiei si dezvoltarii personale, printre care si: Electric Castle, Cerbul de Aur, TedX sau Smida Jazz Festival.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu