Farmec deschide in Pitesti cel de-al doilea magazin Gerovital in sistem de franciza

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, continua strategia de extindere a companiei prin deschiderea unui nou magazin Gerovital in sistem de franciza, la doar 6 luni de la lansarea oficiala a proiectului. Astfel, Farmec isi consolideaza pozitia pe piata din Romania, noul spatiu completand reteaua de 28 de locatii detinute in prezent.

Cu o suprafata de 36 metri patrati, magazinul Gerovital este amplasat in incinta Centrului Comercial VIVO Pitesti, aflat pe Calea Bucuresti, nr. 36, si urmeaza conceptul de „Doctor in Frumusete”, specific tuturor magazinelor de brand Gerovital. Suma totala investita in lucrarile de proiectare si amenajare a noului spatiu este de 50.000 Euro, in care este inclusa si taxa de franciza.

Astazi sarbatorim atat inaugurarea primului magazin Gerovital din Pitesti, cat si faptul ca avem un nou membru in familia Farmec. Ne bucuram ca sistemul de franciza, lansat in luna iunie a acestui an, reprezinta un real interes pentru cei care sunt sau vor sa devina antreprenori si doresc sa investeasca intr-o afacere 100% romaneasca. Pentru investitori, proiectul de francizare reprezinta o oportunitate de business insotita de pachetul de know-how pe care il punem la dispozitie, beneficiind de un capital de imagine al unui brand valoros, cu o traditie indelungata; iar pentru noi, reprezinta castigarea unor parteneri strategici in consolidarea culturii noastre antreprenoriale”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

„Antreprenorii sunt interesati din ce in ce mai mult sa investeasca in business-uri viabile, care garanteaza o reteta de succes, motiv pentru care piata francizelor in Romania este in continua crestere. Farmec le ofera antreprenorilor un plan fezabil, o strategie testata si imbunatatita constant, care asigura o dezvoltare durabila pentru ambii parteneri“, a declarat Mircea Coman, Manager Expansiune Comerciala Farmec.

Farmec ofera fiecarui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere si sprijin pentru deschiderea magazinului, pana la tehnici de vanzare si programe de pregatire periodice despre relatia cu clientii si training-uri despre produsele existente si cele nou lansate, sustinandu-l sa devina, astfel, un membru activ in echipa celui mai mare brand romanesc de cosmetice.

Pentru mai multe informatii, contactati franciza@farmec.ro.

In cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele comerciale din gamele Gerovital si Aslavital.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc – ramane un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

In decembrie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara, 20 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea, Sibiu si Ramnicu Valcea si 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciza, la Bacau si Pitesti.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu