Farmec extinde campania „Ai grija de natura asa cum ai grija de tine” la nivel national

In 2020, programul-pilot al campaniei a fost derulat in cinci magazine de brand Farmec si Gerovital din Cluj-Napoca, Targu Mures si Oradea si s-a incheiat cu peste 5.200 de ambalaje colectate si reciclate.

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, extinde la nivel national, in toate magazinele proprii, campania de responsabilitate sociala Ai grija de natura asa cum ai grija de tine”. Incepand cu luna aprilie, clientii vor putea recicla ambalajele din hartie, plastic, sticla si aluminiu ale produselor din portofoliul Farmec la punctele de colectare dedicate din magazinele Farmec si Gerovital din toata tara.

„Suntem unul dintre putinii producatori din Romania care ofera clientilor sai posibilitatea de returnare a ambalajelor produselor pe care le-au folosit. Ne propunem sa limitam cat mai mult impactul activitatii noastre asupra mediului prin integrarea principiilor economiei circulare, asa cum este inchiderea ciclului de viata al produselor odata cu recuperarea ambalajelor pe care le punem pe piata. Vrem sa contribuim astfel la un mediu mai curat impreuna cu clientii nostri, pe care ii incurajam sa fie responsabili alaturi de noi”, a declarat Andra Sumandea, Specialist Marketing.

Campania „Ai grija de natura asa cum ai grija de tine” a fost lansata sub forma de program-pilot in 2020, in cinci magazine de brand Farmec si Gerovital din Cluj-Napoca, Targu Mures si Oradea. In total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate si reciclate in mod responsabil in magazinele incluse in program, intr-un an in care programul magazinelor a fost deseori restrictionat ca urmare a pandemiei. Feedbackul pozitiv primit de la consumatori in magazine si in social media despre proiectul-pilot a fost un semnal important in decizia de a extinde programul la nivel national si a dezvolta mai multe activitati in cadrul acestei campanii.

Toate cele 8 magazine Farmec si 22 de magazine Gerovital, precum si magazinul in franciza din Pitesti, sunt incluse in campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hartie si carton (cutii de crema), de plastic (recipiente de crema, sampon, gel de dus sau produse de curatenie din gamele Nufar si Triumf), de sticla (borcane de crema) si de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de continut, clatite si curatate de clientii care le aduc in magazine.

In plus, la fiecare patru ambalaje reciclate, clientii primesc un produs cadou din partea Farmec, pe baza unui cartonas unde se cumuleaza cate o stampila la fiecare ambalaj returnat.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


fb-share-icon0

Lasa un comentariu