Farmec isi modernizeaza platforma de e-commerce, pe fondul cresterii comenzilor online

Farmec, una dintre cele mai mari companii romanesti din piata, continua dezvoltarea platformelor de e-commerce, alimentat de cresterea comenzilor online.

Compania anunta relansarea site-ului si lansarea propriei aplicatii mobile, precum si diversificarea modalitatilor de livrare.

In primul semestru al acestui an, platforma de e-commerce Farmec a inregistrat peste 80 de mii de comenzi online, in valoare totala de peste 10 milioane de lei. Cele mai cautate produse au fost cele din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital Tratament Expert, Nufar, Gerovital Sun si Aslavital. Rezultatele au fost impulsionate si de vanzarile pe categoriile fiole si produse pentru ingrijirea parului.

Astfel, Farmec vine in sprijinul consumatorilor prin modernizarea site-ului farmec.ro si lansarea propriei aplicatii mobile. Atat aplicatia, cat si noul site vor avea un design modern si mobile responsive, care faciliteaza experienta utilizatorului, prin adaptarea la nevoile lor – simplitate, rapiditate si accesibilitate. Ambele platforme pun la dispozitie o noua functionalitate – Wishlist –, prin care utilizatorii pot salva produsele preferate, si integreaza o sectiune extinsa de sfaturi din partea specialistilor – Beauty Advisor –, care ajuta consumatorii sa alega produsele potrivite. Aplicatia este de tipul progressive web application si poate fi instalata accesand www.farmec.ro direct in browser-ul telefonului.

In plus, site-ul si aplicatia ofera beneficii si surprize multiple pentru consumatorii care isi gestioneaza comenzile dintr-un cont de utilizator, unde pot accesa oferte exclusive, primesc spre testare produse noi si minimostre si acumuleaza puncte de fidelitate, care se transforma ulterior in discount de pana la 15% la cumparaturi online.

„Atunci cand vorbim despre produse cosmetice si de ingrijire, interactiunea consumatorului cu produsul si consultatia oferita de specialistii nostri joaca un rol important in decizia de cumparare, implicit in alegerea celor mai potrivite formule pentru nevoile lui. In procesul de shopping, personalizarea este unul dintre cele mai puternice trenduri. Din acest motiv, atunci cand am creat site-ul, am avut in focus utilizatorul si calatoria lui printre produse cat mai indivizualizata si intuitiva. Structura site-ului ofera o navigare facila si permite o cautare si vizualizare rapide dupa cuvinte cheie. In plus, am acordat o atentie speciala sectiunii Beauty Advisor, in cadrul careia raspundem tuturor intrebarilor si oferim recomandari de rutine de ingrijire, dupa nevoile fiecaruia”, a declarat Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec.

Campania de lansare, care se desfasoara pana in 30 septembrie, ii incurajeaza pe consumatori sa testeze noul site, sa activeze un cont si sa plaseze o comanda, iar astfel pot intra intr-o tragere la sorti cu 50 de premii de bun venit. Premiile constau in vouchere in valoare de 300 lei pentru cumparaturi pe site, pachete ”Look Modern” cu produse destinate barbatilor si pachete ”Evolutie continua”, pentru revitalizarea tenului.

Lansarea aplicatiei si modernizarea site-ului fac parte din strategia companiei de extindere pe segmentul de e-commerce. Farmec va investi aproape 14 milioane de lei in acest an, dublu faţa de 2020, in diversificarea portofoliului, reteaua de distributie si imbunatatirea modalitatilor de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din reteaua proprie de magazine sau din reteaua de lockere a firmelor de curierat partenere.

Noul site si aplicatia pot fi accesate la www.farmec.ro.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.

fb-share-icon0

Lasa un comentariu