Farmec lanseaza varful inovatiei sale pe segmentul antirid si o anunta ambasador pe Catrinel Menghia

Farmec lanseaza oficial varful inovatiei sale pe segmentul antiaging, prin extensia de gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look, si isi reconfirma pozitia de lider pe aceasta nisa. Compania a investit 1 milion de euro in dezoltarea acestei linii si a numit-o ambasador de brand pe Catrinel Menghia, actrita si top model international.

Evenimentul de lansare al Perfect Look a fost realizat cu ajutorul Virtual Production Studio si cu o tehnologie de transmisie in timp real.

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inceput anul in forta: a lansat oficial varful inovatiei sale pe segmentul antirid, linia Gerovital H3 Evolution Perfect Look, si a cooptat-o pe actrita si top modelul international Catrinel Menghia ca ambasador. Cu marca Gerovital, compania clujeana marcheaza doua rezultate importante: isi reconfirma pozitia de lider pe segmentul antirid in 2020, iar fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt in continuare cel mai bine vandut produs de pe aceasta nisa.[1]

Un milion de euro, investiti in ultima noutate antirid

In laboratorul Farmec din Cluj-Napoca, in acord cu ritmul ametitor impus de evolutia tehnologiei si a stiintei, timpul curge repede. Se testeaza formule noi, se combina ingrediente, se testeaza din nou, totul pentru a face fata poate celei mai mari provocari a secolului XXI, imbatranirea populatiei. In acest iures, Farmec creeaza varful inovatiei sale pe segmentul antirid, o formula inovatoare, compusa din acid hialuronic 4D si ulei natural de trandafir salbatic. „Acidul hialuronic 4D este un complex antirid, ce contine patru dimensiuni moleculare diferite si patrunde atat in epiderm, cat si in derm, avand beneficii multiple: de la efectul de hidratare imediata la suprafata pielii, la patrunderea in straturile profunde, pentru a stimula capacitatea de aparare naturala si activarea procesului de reparare a pielii. Dupa ce am testat mai multe variante de retete, combinatia dintre acest tip de acid hialuronic 4D si uleiul din seminte de trandafir salbatic ne-a convins ca este formula pe care o cautam – pentru a satisface nevoile actuale ale consumatoarelor noastre, avand o actiune duala, atat de ingrijire, cat si de infrumusetare, si un efect radiant imediat, cu un ton natural de roz.”, a explicat Claudia Palacian, Manager de Produs in cadrul companiei.

Aceasta lansare vine sa intareasca pozitia de lider a companiei clujene pe segmentul antiaging. Investitiile directionate spre dezvoltarea acestei game se ridica la aproximativ un milion de euro. „In urma cu zece ani, am lansat gama Gerovital H3 Evolution, care a fost extraordinar de bine primita de consumatoare. Marcam aniversarea cu o inovatie si cu un nou ambasador, Catrinel Menghia, care intruchipeaza intru totul modelul feminin pentru care a fost creat Gerovital H3 Evolution: femeia matura, preocupata de evolutia sa pe plan personal si profesional, care emana, inainte de toate, o frumusete naturala si autentica.”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

Un parteneriat nascut sub semnul evolutiei

Perfect Look, succesorul formulei antirid inventate de cercetatoarea Ana Aslan, care a cucerit de mai bine de 50 de ani nume internationale faimoase, ajunge acum pe masa de machiaj a lui Catrinel Menghia, una dintre cele mai de succes romance ale momentului. „Am o legatura emotionala profunda cu acest brand. Cand derulez amintirile din copilaria mea, o vad pe mama folosind produsele Farmec. Dupa atatia ani, am ajuns sa le folosesc si eu si, mai mult decat atat, sa fiu ambasadorul marcii Gerovital H3 Evolution in lume. Intalnirea noastra nu a fost deloc intamplatoare. Aceasta gama a evoluat constant, pentru a spriji femeia moderna in parcursul sau, cu formule menite sa-i conserve tineretea si sa-i dea increderea ca poate sa se autodepaseasca. Eu fac parte din aceasta generatie, mi-am construit cariera prin multa munca, fara sa ard etape, pentru ca mi-am dorit sa evoluez intr-un ritm firesc, asa ca am rezonat din primul moment cu aceasta misiune a companiei. Imi doresc ca, impreuna cu Farmec, sa inspiram cat mai multe femei sa evolueze constant spre versiunea lor mai buna”, a spus Catrinel Menghia.

Lansare din alta lume

Lansarea Perfect Look si anuntarea parteneriatului cu Catrinel Menghia au avut loc in cadrul unui eveniment privat online, realizat cu ajutorul Virtual Production Studio, o tehnologie unica in Romania, menita sa estompeze granita dintre lumea virtuala si cea reala. Astfel, a fost recreat universul spectaculos din spotul Gerovital H3 Evolution Perfect Look, pentru a servi drept loc de intalnire intre Catrinel Menghia si participanti.

„Nu am avut niciodata dorinta aceasta arzatoare de a ajunge foarte sus, cu orice pret. Am plecat de la cea mai mare agentie de modelling din New York cand am simtit ca nu rezonez cu filosofia oamenilor de acolo. Mai tarziu, dupa filmarile pentru CSI, am intrerupt colaborarea cu cea mai cunoscuta agentie din Los Angeles, pentru ca nu cred in mirajul hollywoodian. Am ales sa nu ma arunc cu capul in fata, ci sa-mi pastrez identitatea si sa fac pasi mici in fata. Asa, am ajuns sa lucrez cu unele dintre cele mai importante branduri din lume si cu rezigori mari, care m-au format ca actrita”, a povestit Catrinel, care urmeaza sa publice o carte inspirata din copilaria ei si sa regizeze primul sau film. “Am plasat actiunea filmului in anii ’60. Cat priveste subiectul, va pot spune doar ca aduce in discutie povestea unor adolescente care fac cunostinta, pentru prima data, cu dragostea.”, a dezvaluit actrita.

Farmec se asteapta sa mentina trendul ascendent in vanzari pe segmentul antirid si previzioneaza o crestere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution pana la finalul anului in curs. Compania clujeana a incheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifra de afaceri de 263,5 milioane de lei, in crestere cu 8,2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. VEZI AICI GAMA  Gerovital H3 Evolution Perfect Look

[1] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail, audit realizat pentru segmentul Antiwrinkle din categoria Face Care, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie 2020 – decembrie 2020, pentru Total Romania Retail (Copyright c 2020, The Nielsen Company).

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu