Farmec recunoaste si intensifica faptele bune prin campania #Oamenicufarmec

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, sustine comunitatile locale prin actiunile initiate in cadrul campaniei #Oamenicufarmec.

Lansata in prima parte a acestui an, campania #Oamenicufarmec a debutat cu un manifest pentru activarea frumusetii interioare si a recunostintei intr-o perioada dificila pentru toti.

Oferind ca exemplu actiunile celor din prima linie, ale organizatiilor si voluntarilor care s-au implicat in ajutorarea persoanelor vulnerabile, Farmec a incurajat consumatorii sa descopere farmecul de a se implica la randul lor in actiuni de sustinere a comunitatii, recunoscand faptele bune sub umbrela de comunicare #oamenicufarmec pe retelele de socializare si in evenimentele caritabile si socio-culturale la care s-a alaturat.

Anul acesta am fost cu totii pusi in fata unor provocari neasteptate, care ne-au schimbat complet realitatea, dar efortul si dedicarea oamenilor din jur au dus la realizari de care suntem mandri. Am invatat ca, daca exista incredere si cooperare, putem fi mai responsabili, mai solidari si mai apropiati decat ne-am fi imaginat, si ca putem genera solutii in cele mai complicate circumstante. Pentru ca totul tine de <frumusetea de a fi om in fiecare zi>, asa cum ne-am formulat noi misiunea in aceasta perioada, care ne-a obligat sa ne intrebam si mai serios ce putem face noi pentru societate. Dincolo de productia de dezinfectanti in regim de urgenta, am prioritizat colaborarea cu societatea civila si cu mediul cultural”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

Campania a cuprins o serie de actiuni de donatie catre mai multe organizatii partenere, precum: Un singur Cluj, Daruieste Viata, SOS Satele Copiilor, Salvati Copiii, Crucea Rosie, Beard Brothers si Fundatia Solidaritatea Sanitara sau direct catre spitale. Valoarea totala a donatiilor se ridica la peste 60.000 euro, constand in bani, produse de ingrijire, dezinfectanti si produse de curatenie.

In plus, in perioada sarbarilor de iarna, Farmec s-a alaturat mai multor actiuni caritabile, in special dedicate copiilor si persoanelor varstnice, prin daruirea de produse esentiale de ingrijire personala. Printre asociatiile partenere se numara: Asociatia Magic Camp, Asociatia Little People Romania, Fundatia Fara, Asociatia Atelierul de Bine, Asociatia Aripi spre Viata, Asociatia New Odyssey, Asociatia Totul este Posibil si multe altele.

Implicarea sociala a companiei va continua si in 2021, cu focus pe pilonii principali: sanatate, educatie, cultura si mediu.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu