Farmec relanseaza gama Gerovital H3 Classic printr-o campanie cu actrita Medeea Marinescu

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, relanseaza gama Gerovital H3 Classic, intr-un design nou, modernizat si anunta parteneriatul cu actrita Medeea Marinescu, in calitate de brand ambasador al gamei. Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniaza faptul ca intr-o lume dominata de trenduri trecatoare, clasicul ramane la fel de actual si atemporal, campania integrata, desfasurata la nivel national, include spot TV, componente de PR, digital si in-store.

Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibila intr-o varianta modernizata, cu un concept grafic nou si duce mai departe mostenirea inovatiei Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri in domeniu.

„Gerovital H3 Classic este cel mai longeviv brand anti-age romanesc si una dintre cele mai populare game din portofoliul nostru, in a carei cercetare investim continuu. Intr-o piata a cosmeticelor extrem de competitiva si dinamica, unde este nevoie de flexibilitate si permanenta adaptare la nevoile clientilor, brandul Gerovital H3 Classic a castigat increderea consumatoarelor datorita eficientei produselor, reinventandu-se in conformitate cu cele mai recente studii din domeniul cosmeticii antirid. Odata cu rebrandingul, am ales o ambasadoare de brand pe masura, care reflecta personalitatea gamei: pe Medeea Marinescu, care nu este doar o actrita talentata si de succes, ci si o femeie rafinata, care inspira frumusetea clasica a singurantei de sine.”, a declarat Claudia Palacian, Manager de Produs.

Pentru mine, aceasta asociere este extrem de onoranta. Gerovital este unul din brandurile cele mai longevive si mai reprezentative pentru Romania. Intr-o piata invadata de produse spectaculoase, marketate si ambalate in exces, Gerovital a reusit nu doar sa reziste, dar si sa-si pastreze linia principiilor care l-au impus pe piata romaneasca, fara compromisuri la nivel calitativ sau formal. Pentru mine a fost important mereu sa aleg optiunile in care chiar cred, sa nu fac compromisuri artistice, stilistice, sa nu ma expun in aparitii de un gust indoielnic, sa raman consecventa cu principiile estetice si de fond in care m-am format. Devenind ambasador Gerovital, devin un ambasador in fapt al unui produs care reprezinta calitate si bun-gust”, a declarat Medeea Marinescu.

Unicitatea gamei consta in complexul anti-age inovator H3, care previne si combate semnele imbatranirii tenului si are un efect geriatric asupra pielii, fiind compus din: Juvinity, Acidul Hialuronic si Vitamina E. Juvinity, numita si molecula tineretii, intarzie imbatranirea metabolica si revigoreaza replicarea celulara, Acidul Hialuronic asigura tenului nivelul optim de nutritie si hidrateaza in profunzime, iar Vitamina E protejeaza Acidul Hialuronic, fibrele de colagen si elastina pielii. Acestui complex anti-age ii sunt asociate si alte principii active in functie de destinatia fiecarui produs. Formularile cremelor sunt semigrase si grase, bogate in uleiuri, ceruri si grasimi naturale cu mare putere de reconstructie celulara.

Gama Gerovital H3 Classic contine opt produse, clasificate pe trei categorii de varsta (+35, +45, +55), cu rezultate antirid dovedite clinic. Emulsia Hidratanta Demachianta 2 in 1, Crema Regeneranta pentru Maini si Crema Contur Ochi si Buze sunt destinate tuturor categoriilor de varsta. Crema Lift Hidratanta este o crema cu actiune complexa, cu efect de lifting si revigorare, datorate complexului de provenienţa botanica Sepilift. Crema Intensiv Hidratanta reface stratul hidro-lipidic protector al pielii datorita uleiurilor si grasimilor naturale din compozitie. Crema Lift Restructuranta de noapte imbunatateste fermitatea pielii si corecteaza ridurile, oferindu-i tenului matur nivelul optim de nutritie si hidratare.

Crema Antirid Nutritiva, prin formula grasa, bogata in uleiuri, ceruri şi grasimi naturale cu mare putere de reconstrucţie şi prin Complexul anti-age H3, ofera beneficii superioare pielii, prevenind şi atenuand semnele senescenţei tenurilor mature. Crema pentru ten matur, uscat, ridat, cu o formula foarte grasa pe baza de 37% grasimi naturale, are un efect geriatric intens, fiind dezvoltata special pentru varsta 55+.

Gerovital este lider de piata pe segmentul produselor antirid si brandul numarul 1 pe segmentul Care cu cota de 27,8%, conform datelor Nielsen*. VEZI AICI PRODUSELE FARMEC DIN GAMA Gerovital H3 Classic

* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru segmentul Antiwrinkle din categoria Face Care, valoare vanzari, pentru perioada Ianuarie 2019-Decembrie 2019 (perioade cumulate Ianuarie 2019-Decembrie 2019), pentru Total Romania Retail (Copyright © 2020, The Nielsen Company)

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu