Fiolele Gerovital Men obtin titlul de „Best New Non-Food Product” la Progresiv Awards

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, obtine pentru al treilea an consecutiv titlul de „Best New Non-Food Product”, in cadrul competitiei Progresiv Awards.

Distinctia a fost acordata fiolelor Gerovital Men, Farmec fiind primul producator roman de cosmetice care a lansat produse pentru barbati sub forma de fiole, marcand o noua etapa majora in evolutia brandului Gerovital.

Acest titlu reprezinta un motiv de mandrie, fiind o confirmare a eforturilor Farmec de a satisface diferitele nevoi ale clientilor printr-o abordare inovatoare. Redefinirea portofoliului multibrand prin dezvoltarea continua de noi produse si modernizarea celor existente pe piata a fost si este o prioritate pentru echipa Farmec, iar feedback-urile pozitive primite de la consumatorii nostri, precum si recunoasterea de catre specialistii din retail ne provoaca sa continuam sa setam tendintele din industria cosmetica prin lansarea de noi produse revolutionare. Astfel, dorim sa le multumim tuturor celor care ne-au votat pentru increderea acordata”, a declarat Natalia Musca, Manager de Produs.

dav

Revista Progresiv a facut public clasamentul final astazi, 24 septembrie, in urma unui proces care a presupus trei etape: nominalizarile si autonominalizarile (venite din partea profesionistilor din industrie), validarea nominalizarilor si stabilirea finalistilor de catre Consiliul de Specialisti si votarea, realizata incrucisat de catre retailer si furnizori. Publicatia premiaza managerii, companiile, brandurile si proiectele de succes din domeniul FMCG, care seteaza trenduri si contribuie la dezvoltarea industriei.

Gama Gerovital Men e gandita pentru barbati activi, orientati spre performanta in domeniile lor, care isi doresc un aspect tonic si sanatos. Produsele imbina ingredientele active, extractele vegetale si vitaminele cu acidul hialuronic, care ofera beneficii vizibile si de durata. Vedetele acestei linii sunt Fiolele cu acid hialuronic 5% pentru barbati si Tratamentul intensiv impotriva caderii parului sub forma de fiole Gerovital Men, fiind primele produse pentru barbati sub forma de fiole dezvoltate de un producator roman.

De la inceputul anului 2020, brandurile din portofoliul Farmec au obtinut o serie de premii şi distinctii, Gerovital castigand titlul de „Superbrand 2019”, in cadrul Galei Superbrands Romania din februarie 2020. In cadrul competitiei BrandRo, eveniment organizat de revista Biz care desemneaza cele mai puternice 50 de branduri romanesti, Gerovital s-a clasat pe locul 2, Farmec pe locul 8, Triumf pe locul 16 si Nufar pe locul 32. De asemenea, brandul Gerovital a intrat anul acesta pentru prima data in competitia Top Social Brands, organizata de revista Biz, obtinand locul doi pe segmentul cosmeticelor.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu