Pestele in sos tomat, versatilul preparat

Ca pestele este un aliment sanatos si cea mai buna alegere cand vine vorba de carne, e de notorietate. Acizii grasi polinesaturati Omega 3, considerati acizi grasi esentiali, sunt vitali pentru functionarea in bune conditii a metabolismului, iar vechiul slogan „Nicio masa fara peste” reprezenta o recomandare cat se poate de buna, pentru absolut toate varstele. Valabila si azi.

Grasimile nesaturate din peste protejeaza sistemul nervos, hranesc creierul, cresc energia si puterea de concentrare, dar si nivelul de „colesterol bun”. In plus, fiind o sursa excelenta de proteine, carora li se adauga cantitati apreciabile de minerale (fier, fosfor, zinc, cupru, calciu si potasiu), oligoelemente (seleniu, cobalt si mangan) si vitamine (A, E si toata gama de B-uri),  pestele este unul dintre marii contributori la formarea tesuturilor si la o normala desfasurare a proceselor fiziologice din organism.

Cum sfatul nutritionistilor este de a consuma o cantitate cat mai mica de prajeli, cel mai popular mod de preparare a pestelui nu este si cel mai recomandat. Si ar mai fi un aspect demn de luat in seama: pestele cumparat ca fiind proaspat nu intotdeauna este asa cum pretind cei care il vand ca este… Iar vara riscurile sunt mai mari decat oricand.

Daca iti place pestele si vrei sa il consumi in siguranta, avand garantia ca provine din surse sigure si ca este preparat in conditii corespunzatoare de igiena, cu respectarea standardelor, cel mai comod si accesibil este sa il alegi pe cel conservat. Sortimentele in sos tomat pot fi foarte lesne ingredientele principale ale unei mese sanatoase, delicioase si usoare. Pe langa acizii Omega-3 din peste, o astfel de conserva mai furnizeaza organismului si licopen, gratie rosiilor din care este preparat sosul.

Conservele Eva de sardine, macrou, sprot sau fileuri de hering in sos tomat pot fi consumate ca atare – in pauza de masa – sau pot reprezenta un fel principal de mancare, acasa. Este nevoie doar de putina imaginatie, pentru ca cele mai bune retete nu sunt neaparat cele din cartile de bucate. De exemplu, sardinele in sos tomat pot fi consumate cu paste sau cu mamaliga. Cat despre fileurile de macrou sau hering in sos tomat, acestea se preteaza si alaturi de garnituri usoare de cartofi natur, orez, naut sau linte, dar si pe felii de paine integrala, sub forma de sandvici, sau pe chifle – ca tartine.

Sosul tomat care invaluie si scalda diferitele sortimente de peste din conservele Eva este un sos bogat, obtinut din rosii suculente, atent selectionate, preparat folosindu-se cele mai noi si moderne tehnologii. Dincolo de avantajele consumului de peste din punct de vedere nutritiv, bucura-te de mese de vara usoare, dar gustoase si – nu in ultimul rand – prietenoase cu silueta.

Condimentul potrivit scoate ce e mai bun din tine

Daca toate ingredientele de baza ale unui preparat sunt aceleasi, oare de ce nu au toate si acelasi gust, indiferent cine le-a preparat? Sigur, stim raspunsul clasic, ca a fost gatit cu suflet… Dar acesta este numai o jumatate de adevar. Cealalta jumatate este ca chef-ul, bucatarul sau gospodina au pus pe langa suflet si un adaos alimentar. Alta explicatie nu prea exista. Insa conteaza si ce adaos alimentar a pus. Pentru ca rostul bazei alimentare este sa imbogateasca gustul, nu sa il schimbe, sa confere prospetime si consistenta aromelor, nu sa le „acopere”. Rezultat al unei bogate traditii si al unei experiente indelungate in domeniul culinar – de peste 50 de ani – Vegeta este aliatul de nadejde al celor recunoscuti ca „gatesc bine”. Secretul celebrului adaos alimentar de pe ambalajul caruia zambeste imaginea la fel de celebrului bucatar rotofei sta in calitatea ingredientelor sale, in combinatia unica de condimente si legume deshidratate si in continutul redus de sare, adaptat preferintelor consumatorului modern.

La prima vedere poate parea dificil sau chiar imposibil sa mananci sanatos si totodata gustos, de parca cele doua notiuni nu ar fi compatibile. Nici vorba! Un preparat dietetic, cat mai light, nu inseamna si fad. Chiar si o banala mancare de cartofi – mai ales ca se apropie Postul Sfintei Marii – poate fi savuroasa daca este „dreasa” cu numai o lingura de Vegeta Natur Condimente pentru cartofi.

Vegetarienii probabil ca stiu cel mai bine acest secret. Oricum ar fi preparat (felii, in crusta, la cuptor, la gratar sau prajit), cartoful – acest aliment simplu, dar nutritiv – isi va arata o alta „fata” si isi va dezvalui un gust mai bogat, pus in valoare de amestecul de condimente ce ii este dedicat in exclusivitate.

Vegeta Natur are si condimentul potrivit pentru fiecare tip de carne, fie ca este de pui, porc, miel sau peste. Urmezi o dieta pe baza de proteine, in care carnea joaca rolul principal si uneori devine plictisitoare? Daca folosesti condimentul potrivit, este practic imposibil sa te saturi de ea cu una – cu doua!

Cat despre toti cei care consuma preponderent carne din placere, pentru care iesirile la gratar sunt cel mai strasnic mod de a se relaxa – indiferent de anotimp! – cu Vegeta Natur vor fi cu siguranta cotati ca cei mai priceputi in prepararea fripturilor. Caci, folosind condimentul potrivit, in cantitatea potrivita si la momentul potrivit, iti vei pune practic semnatura pe respectivul preparat. CLICK AICI

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu