Vanzarile platformei online Farmec au inregistrat o crestere de 46% in 2019

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, dezvolta in continuare segmentul de e-commerce si inregistreaza o crestere accelerata a veniturilor generate de magazinul online www.farmec.ro. Astfel, in 2019, vanzarile online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obtinute in anul precedent, iar pentru 2020, Farmec estimeaza o crestere de cel putin 25%.

„Anul 2019 a fost unul de succes in ceea ce priveste rezultatele obtinute de platforma online Farmec, acestea fiind in linie cu trendul ascendent al pietei de e-commerce. Numarul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstreaza preferinta consumatorilor romani de a face cumparaturi online. Suntem mereu atenti la nevoile si dorintele consumatorilor, motiv pentru care am inceput anul acesta implementarea a doua noi modalitati de livrare pentru comenzile online, care sa le ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec.

O crestere semnificativa a fost observata si in randul tranzactiilor efectuate de pe telefonul mobil, numarul acestora crescand cu peste 60% in 2019, comparativ cu 2018. Aceasta crestere a determinat compania sa planifice o noua strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicatii mobile. In plus, platforma online va dispune de un nou format, cu functionalitati cat mai intuitive pentru consumatori.

Cat despre metoda de plata, din totalul comenzilor inregistrate in 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent in crestere fata de anul precedent. Pentru a incuraja mai mult plata cu cardul, Farmec desfasoara in continuare campanii speciale, asigurand utilizatorii ca platile sunt securizate si mai rapide.

Datorita noilor strategii de marketing digital in zona de e-commerce, Farmec estimeaza ca in anul 2020 numarul mediu lunar de vizitatori va creste cu 20% si, totodata, valoarea medie a cosului de cumparaturi va inregistra o crestere de circa 15%.

In acest moment, valoarea medie a cosului de cumparaturi este de peste 150 de lei, cele mai apreciate game din portofoliul companiei in 2019 fiind:

  • Gerovital H3 Evolution – creata pe baza acidului hialuronic pur si lipozomal, aceasta gama isi mentine pozitia de lider de piata pe segmentul produselor antirid, fiolele cu Acid Hialuronic 5% ocupand prima pozitie in categoria personalizata a produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul antirid*.
  • Aslavital – reprezinta prima gama romaneasca creata pe baza argilei 100% naturale, provenita din muntii Padurea Craiului, un ingredient local unic. Fiolele cu Colagen si cele pentru regenerarea celulara sunt printre cele mai iubite produse din aceasta gama.
  • Farmec – un brand dedicat intregii familii, care a crescut impreuna cu consumatorii sai, oferind mereu cele mai bune produse de ingrijire, la un raport corect calitate-pret.
  • Gerovital Tratament Expert – tratamentele Gerovital pentru par au fost create pentru a preveni si rezolva eficient probleme specifice ale tuturor tipurilor de par, fiind adaptate necesitatilor, preferintelor si obiceiurilor locale de consum.
  • Gerovital Beauty – lansarea acestei game complete de produse pentru fiecare etapa de machiaj a marcat un pas important in evoluţia brandului Gerovital. Gama de cosmetica decorativa a fost dezvoltata pe baza ingredientelor active, printre care acidul hialuronic, pudra de diamant sau Vitamina E, cu beneficii recunoscute precum hidratare, protectie, rezistenţa indelungata şi matifiere.

Totodata, brandurile Nufar si Triumf, lideri pe segmentul detartranti**, respectiv curatarea bucatariei***, potrivit datelor Nielsen, au castigat anul trecut teren si in zona de e-commerce, inregistrand cresteri semnificative comparativ cu 2018.

*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmentul Antirid pe piata din Romania, valoare vanzari pentru perioada cumulata ianuarie 2018-decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.

**Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curaţarea casei – segmentul Descalers (Detartrant/Anticalcar/Antirugina) pe piaţa din Romania, valoare vanzari pentru perioada cumulata ianuarie-decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.

***Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru curaţarea bucatariei pe piaţa din Romania, volum vanzari pentru perioada cumulata ianuarie-decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu