Vanzarile produselor de curatenie din portofoliul Farmec se dubleaza inaintea Sarbatorilor de Paste fata de restul anului

In 2020, vanzarile produselor de curatenie din gama Nufar au inregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o crestere de 23% comparativ cu 2019.

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, inregistreaza in perioada premergatoare sarbatorilor de Paste si Craciun o dublare a vanzarilor fata de restul anului.

Cele mai cautate produse de curatenie de catre consumatorii romani aflate in portofoliul companiei sunt Nufar Detartrant Clasic (lider de piata), Nufar Scos Pete,  Nufar Baie,  Nufar Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vandute produse sunt Triumf Degresant Forte si Triumf Cuptoare.

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat cresterea semnificativa a vanzarilor de produse de ingrijire a locuintei, in special cele destinate anumitor tipuri de suprafete. In schimb, am constatat ca sezonalitatea datorata obiceiurilor de consum s-a mentinut. Si in 2020, cele mai mari vanzari au fost in perioada sarbatorilor de primavara si in toamna, incepand cu lunile octombrie si noiembrie. Ne asteptam ca aceasta tendinta ascendenta sa continue si anul acesta, in conditiile in care oamenii sunt mai preocupati de igiena locuintei”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Gama Nufar, dedicata curateniei intregii case – care cuprinde dezinfectanti de suprafete, dar si gama de produse care respecta mediul, Nufar Verde – a inregistrat in 2020 un avans de 38% al vanzarilor, comparativ cu anul precedent. Totodata, gama de produse de curatenie pentru bucatarie, Triumf, a avut anul trecut o crestere de 23% comparativ cu 2019.

Un avans mai mare au inregistrat produsele in ambalaje voluminoase, in special produsele destinate consumurilor colective, achizitionate de institutii si companii, care sunt utilizate mai des la curatarea si igienizarea suprafetelor din cauza pandemiei.

Atat produsele Nufar, cat si Triumf au consemnat in 2020 un avans mai mare decat media pietei de produse de ingrijire a locuintei, care a crescut cu 18,3% in valoare, conform firmei de cercetare de piata Nielsen, in special ca urmare a vanzarilor de dezinfectanti pentru suprafete.

Farmec continua sa inoveze si sa lanseze in permanenta noi produse pentru a raspunde nevoilor din ce in ce mai complexe ale consumatorilor romani. In 2020, compania si-a imbogatit gama de produse de curatenie cu dezinfectanti de suprafete de tip biocid, iar anul acesta compania a decis sa lanseze produse degresante sub forma de spuma, care usureaza foarte mult munca de curatare a locuintei.

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.


Lasa un comentariu